Company information

Dalli de Klok B.V. vestiging Hoensbroek (9618351) - HOENSBROEK

Alterations:

Any alterations to this profile?

Logon with your personal user number and password  

Location:

  • Company logo 
    profiel foto
  • Organization’s activities: 
    Dalli De Klok b.v. in Hoensbroek maakt deel uit van de Dalli-groep, een van oorsprong Duits familiebedrijf, met haar hoofdkan-toor in Stolberg. Dalli De Klok b.v. is een productieonderneming die huishoudelijke was- en schoonmaakmiddelen produceert voor de Nederlandse en hoofdzakelijk de Duitse markt. De klanten zijn grote retail organisaties. Klanten in Nederland worden direct beleverd en de belevering van klanten in Duitsland vindt plaats via het hoofdkantoor/distributiecentrum in Duitsland.
    Het hoofdkantoor houdt zich voornamelijk bezig met de ontwikkeling van de producten, formuleren van beleidsuitgangspunten op het gebied van marketing, commercie, kwaliteitszorg en behelst diverse ondersteunende stafafdelingen (waaronder IT). Het aantal medewerkers dat bij Dalli De Klok b.v. in Hoensbroek werkzaam is bedraagt circa 165.
  • Type(s) of clients: 
    • Other companies / organizations
ID number:
9618351
Company code:
00SP6433KD0001201
CoC number:
140540230001

Business address

Name:
Dalli de Klok B.V. vestiging Hoensbroek
Address:
De Koumen 12
Zipcode:
6433 KD
City:
HOENSBROEK
Country:
The Netherlands
Telephone:
045-5238484

Postal address

Address:
Postbus 67
Zipcode:
6430 AB
City:
HOENSBROEK
Country:
The Netherlands

Other data

Company size:
170
Company size range:
101 up to and including 250 employees

Contact person

Name:
Mr. R. (Rob) Simon
E-mail:
rob.simon@dalli-group.com 
Telephone:
 

Company mentor / coach

Name:
Mr. S. (Sjon) Geurts
E-mail:
sjon.geurts@dalli-group.com 
Telephone:
045-5238484 

Company mentor / coach

Name:
Mr. R. (Rob) Simon
E-mail:
rob.simon@dalli-group.com 
Telephone:
045-5238454 

Explanation:

Please find an overview of accredited qualifications for this company below.

  • ICT professions:
    • 01 Processes and settles incident notifications
    • 02 Gives support with the acceptance test
    • 03 Operates a service desk
    • 04 Manages a service desk
    • 05 Drafs user manuals
    • 06 Prevents malfunctions of the information system
    • 07 Locates and repairs malfunctions in the information system
    • 08 Drafts and monitors procedures for the benefit of the information system
    • 09 Secures the information system
    • 10 Determines de question and/or information-/ media needs of the client
    • 11 Contributes to the drafting of a functional design
    • 12 Drafts a technical design
    • 13 Realises a test environment
    • 14 Contributes to the implementation plan
    • 15 Implements (part of) the information system
    • 16 Evaluates the implementation
  • Legal professions:
    • 01 Carries out legal- administrative support during HRM processes
    • 02 Generates commissioned management information
    • 03 Carries out support for pay roll administration
    • 04 Provides (judicial) information and advice
    • 05 If needed refers internally or externally
    • 06 Manages the (digital) dossier
    • 07 Characterises and interprets data for the benefit of floow-up procedures

Explanation:

Please find an overview of training possibilities within this company below.
• Possible work placement / internship means an indication of a training possibility.
• Vacant work placement / internship means an actual training possibility.

ICT professions:

  • ICT manager (Level 4)

Legal professions:

  • Employee HRM (Level 4)